söndag 27 april 2008

Knocking on heavens door

Igår var det roligt! Kom in relativt fort och träffade på en väldigt tankad Johanna och en extremt tankad Ola! Hah. Svettigt, mycket folk och man frös inte ihjäl på uteplatsen. Sommaren börjar närma sig. Hade iallafall en toppenkväll.. Kom hem vid 2 och somnade på stört.. Ringde dock Martin 3 ggr och skickade 2 sms, trots att jag visste att hans mobil var död. Svårt att somna utan att prata med honom. Tur att man var på lyset. Och Matte lurade mig att han hade tatuerat hela armen, haha! Ja en tatuering skulle ju inte vara fel. Vet faktiskt vad jag vill tatuera in nu, men inte vart. Men jag får ju skatteåterbäring, så om jag inte hittar en perfekt gitarr så kanske jag ska satsa på lite snes-spel och en tatuering? Och ikea grejer till min och Martins lägenhet.. Som vi snaaart ska hitta. I promise. Jag längtar!

Nu är jag på jobbet.. Ganska segt, men jag klagar inte.. Men det ska faktiskt bli kul att hitta jobb i höst sen.. Vad det nu blir :)

1 kommentar:

Anonym sa...

haha jaa emelie det var kul! men lite vingligt ;)
PUSS på dig