lördag 26 april 2008

@ work

Haha, detta är andra lördagkvällen på raken som jag jobbar... Och samma polack-gäng som är här i Nynäs och jobbar eller nått kom in nu.. Förra veckan undrade dom om jag skulle ut och dansa. Jag sa nej. Nu vet jag inte vad dom håller på med. Jo, dom frågade om jag kunde ta ett kort med dom. Haha, var inga i butiken så jag gjorde det. Vilka knäppa! Aja, ganska roliga iallafall.. Eller nått. Hoppas jag aldrig får se det där kortet dock!

Spännande att jobba lördag-kvällar på videobutiken kan jag ju meddela. Vet inte om jag orkar gå ut ikväll. Inte om det är hundra miljoner människor i kö till telen.. Annars skulle det vara kul att dansa och dricka ett par öl.. Vi får väl se hur kvällen artar sig! Martin är hos Blondin, annars hade jag inte haft något emot att krypa ner brevid honom i soffan med en mysig film.. Cheez.

Ha en trevlig lördagkväll!

Inga kommentarer: