söndag 20 april 2008

SOL!

Vackert väder, eller hur? Not that I would know, scince I'm trapped in this store forever. Nejdå, men till 17 iallafall. Är på jobbet om det inte framkom. Har fåttt mycket gjort under dagen faktiskt, dom måste ha saknat mig här! Skulle hellre vara ute och promenera eller fika på ringvägen, men lite pengar sitter aldrig fel... Och när man känner att man gör något bra på jobbet så känns det ändå helt okej.

Har haft både upp och ner inspiration sen jag skrev senaste inlägget. Men är definitivt fortfarande på samma spår. Tror jag skulle behöva spela lite WoW eller om någon möjligvis kunde ge mig ett minnessåll, ett sånt som Dumbledore har, det skulle vara väldigt snällt. För mina tankar i nuläget är många och svåra. Framtidstankar. Men ingen brådska! Det är skönt iallafall. Är ju ändå inte myndig i USA förräns jag är 21, så om jag inte kommer in på Berklee eller väljer att skjuta på det ett år så gör det inte så mycket.

Jag saknar Thailand med Martin, det var så underbart! Vill ligga i turkosklara vattnet och snorkla igen och det gör inget att jag råkar svälja lite saltvatten och vill spy, för det är ändå helt underbart! Eller gnälla i solstolen på att det är för varmt och att jag svettas. Bara trevliga människor överallt (iallafall thailändarna) och äta god mat. Får helt enkelt göra upp ett nytt mål! Så enkelt är det. Jag + Martin = Unstoppable.. Heh. Hoppas eran helg varit trevligt! Nu är det bara 1 och en halv timma tills jag slutar. Hurra!

Inga kommentarer: