fredag 25 april 2008

Sommar?

Idag har jag legat på altanen i bikiniöverdel och minishorts och solat! Och jag svettades! Haha. Nu hoppas jag verkligen på att denna underbara vår håller i sig. :) Så jättemysigt.

Har haft en hittills superbra vecka. I tisdags fyllde Matte 21, så vi firade honom. Och på kvällen var jag och kollade på Michaelas och Saras pianokonsert på Rytmus. Dom var så extremt grymma och duktiga! Är riktigt stolt över båda, ni var helt underbara. I onsdags så hade jag nationellt prov i SvB, skriftligt, och det gick jättebra. :) Igår så gick jag hem till Therése efter skolan. Hon hade bakat mumsiga kakor, så vi fikade lite.. Sen kom Anton hem så åt vi middag. Efter det plockade vi upp Martin och gick ca 1h på lövhagen. Jättemysig kväll! Kul att träffa kompisar man inte träffar så ofta. Deras lägenhet var så fin, och Therése är så grym på att måla. Talang 2008 haha! Och idag är jag ledig. Har precis dammsugit, städat och slängt kläder och lakan i tvätten. Känner mig duktig. Ska snart spela lite gura och öva litegranna.. Ikväll bär det av till Martin för lite middag och annat mys! Imorgon efter jobbet ska jag följa med Error, Karin och Ola ut och dansa litegranna och söndag blir slappdag med jobb på kvällen. Detta var/är min vecka alltså! Puss på er!

Inga kommentarer: